čtvrtek 20. března 2008

No jo, dlho som nepísala...dnes ma prišla kuknuť Danka a Peťo (Sake), strašne som sa tešila, som predsa dlho nevidela vedela som, že to bude príjemný večer..a aj bol...i ked zase z môjho piva ostal čaj, ale aspon to zahasio môj smäd. Ale predtým sme boli v Caroline a po menšom ofrfaní z ich strany na pizzu ( ja som mala cestoviny) sme skončili u Vaňka na bulvári. A tam mi Danka vravela o práci...a ako celkomvo dobré prašule tak zarobila, a zajtra tam ide as s Peťom či by ho tam nezobrali, tak som jej povedala, že ked ho zoberu nech sa popýta aj na mňa a ked povedia, že jo tak Daniiiii : "ruky hore" budu lietať každý pátek. A ked nie tak prišla moja mama či by som nešla do Prievidze ako tri týždne robiť a týždeň voľno za 18 litrov...hm zvažujem aj to ved čo tu..., ale radšej by som šla do Blavy a v podstate teraz aj niečo hľadám...i ked Peťo ma nahovára aby som šla do Nemecka, alebo Rakúska starať sa o nejaku starú tetušu, ktorej sa nechce postaviť spred televízora. Hehe milý. Ale zmenil sa, ked som ho videla prvýkrát pred troma rokmi tak som si vravela, fuuuuha, ale teraz v pohode sme sa aj na Hodokvas už dohodli...dúfam, že vie čo a ako a nečapnú nás skor ako kukneme Cypress Hill...to budu znova "ruky hore"...no každopádne uvidíme kde ma to zaveje...možnosti je veľa, len ja neviem na čo čakám.

Dnes som bola aj s Dominikou, sme sa kukali na krasokorčulovanie a stých poznámok sme si robili prdel, potom došiel Jaro a ten si robil prdel z Dominiky tak som sa bavila na nich. Dala mi fotky na USB a tak sme debatili. Včera si Maťko kúpil nove terárko a ked šiel autobusom tak ho nechcel položiť na sedadlo tak si dal lístok do úst a štikol ho ústami, keby ste videli pohľadý tých ľudí, že čo to je za magora. No a potom sme šli ku Dominike a skončili sme na jednej stránke až do pol jednej v noci...smiali sme sa ako dive, lebo Dominika si myslela, že ju vidno cez počítač...kozucha :-) nie blondína...to ma teraz napadlo, že ja som tiež riadna blondína, lebo ked som bola raz u Dominiky tak som sa spýtala či si zhasínaju svetlo v ladničke...no comment čo nasledovalo....

No a teraz som dokukala film Rozsudok smrti...fajny, hudba dobrá, herci celkom ujdu - to činí stačí kuknuť. V poslednej dobe kukám po polnoci strašne veľa filmov akosi sa mi nechce spať, ale väčšinou take ako Grandhotel, Fastfood nation, Krvava stopa, Číslo 23 s JImmom Carreym...take psycháče, alebo kečupáky...napríkad pri tom Fastfood nation som ostala s otvorenou hubou na konci...to je tak paradne spracovaný film..odporúčam, síce vás bude semtam naťahovať na vracanie, ale ja ako hnojares som si celkom na to zvykla na tie žalúdky, čreva, ladviny...dobrú chuť.

A nakoniec naša trojka...a ked budem mať Danku a Peťa pokope na fotke tak naša šestka...

1 komentář:

Lucia Hrabovcová řekl(a)...

Lenka, potrebujes dostat comment, aby si napisala :D ??? :D :D ale neee, jak sces skoncit s blogom ta nam povedz, jo? luv ya.