čtvrtek 6. března 2008

Návrat hehe :-)

No tak po viacerých ohlasoch ako som si mohla dovoliť zrušiť blog som späť. Už sa ma nezbavíte haha a kedže mám vlastný internet tak tu budem asi aj častejšie niečo písať...ak sa mi bude chcieť.
No čo nového? V podstate celkom fajn, všetko je zas v starých koľajoch, ja som si zvykla, že som už tu, pár myšlienok ako vždy ma napadá, nad pár vecmi rozmýšlam ako vždy takže žiadne novinky.
Posledné dni trávim s Dominikou a s Maťkom a niekedy semtam s Tonom ( to je Maťkou spolubývajúci na intráku...nie nič si nemyslíte jo?) - ako spoločne na intráku a s Dominikou je to ako za starých čias. také detské časy..hráme človeče, karty a blbneme. MInule som robila Dominike lietadlo na posteli a sme sa nasmiali a Maťko si myslel, že si niektorá znás prdla. A býva tam na ich chodbe taký Maťo alias Šiši, ale ešte som ho nevidela, ale bolo by fajn sa stretnuť a pokecať a tak zaspomínať ako mi robil úlohy a rád, lebo jeho to bavilo a mňa nie. Dlho som ho nevidela ani s Marikou.
keď som na tom intráku vždy si spomeniem na vysokoškoleské časy, ked vojde asi Maťkou spolužiak, volá sa Komo ( bez zaklopania do izby a iba : Máš matiku?alebo fyziku hehe) a normálne rozmýšam i keď som o tom nechcel apočuť, že predsa pôjdem na tu výšku, ale kam ešte neviem na pár fakult sa dá ešte poslať prihláška tak pokukáme na internete.
Momentálne si teraz hľadám nejaký job za normálne peniaze aby som mohla splatiť rodičom dlh a potom na tú etapu života zabudnúť a potom si len tak žiť a budovať svoju kariéru a život. V pondelok mám pohovor tak mi držte palce. Ak to výjde asi uvidíte najšťastnejšieho človeka na svte, lebo fakt by som tu prácu chcela dostať.
Dnes som si chvíľu písala s Erikou, fajna to ženská a bacha televízna hviezda, bola s Janko, Maťkom , s Dominikou a so svojím tatinom v 5 proti 5, tak ak chcete autogram tam do radu. Eriku mám strašne rada i ked naposledny sme sa videli....dávno na CF, ale ked si píšeme je taká milá a ja jej hovorím o všetkom a vie človeka usmerniť.
Tak asi na dnes stačilo tak sa zaiaľ majte hezky. papa

Žádné komentáře: