úterý 11. března 2008

Hej sľúbila som, že budem písať, ale som si myslela, že môj blog nikto neregistroval, ale keď som sa videla na Mirkinom K, blogu tak idem písať.
posledné dni boli fajn. Som bola na pohovore v pondelok dopadlo to tak ako by nikto nečakal hlavne nie ja hehe...tak, ale no. Kto vie ten vie. No a potom som po vyše pol roka volala s Mirkou K. a bolo ju radosť počuť, nie nebol to telefonát typu ty krava, alebo niečo podobné, ale hned sme porozprávali čo nového a teším sa ked ju pôjdem pozrieť, ale neviem či to výjde na Veľkú noc, ale chcela by som moc.
Včera som bola s Dominikou mi porozprávala infošky z GA a aj fotky sme kukali a potom sme hrali farára, lebo každá mala predstavu toho, no proste každá vlastnú, tak sme si dali partičku a voala som víťaž...ale bude odveta. Dominika to prežiješ. Som stretla svoju bývalú spoližiačku zo základnej a mala už mimino tak sme sa hned dohodli, že treba dat sešn a podebatiť...volá sa Sebastián, no pekné meno.
Bola som si aj do kompasu pre list, a bolo to zvláštne to ticho a tá prázdnota v café. Čiernočierna tma. Ale čo už život ide ďalej.
Tak sa zatial majte hezky a pa

Žádné komentáře: