čtvrtek 8. května 2008

Zdarec,
dlho som nepísala čoooo hehe...sa mi ani nechcelo, ani...neviem, proste nechcelo. Za tie skoro dva mesiace sa dosť toho udialo. Neviem ani o čom viete a o čo nie. Prvá vec je asi to, že idem znova do školy, teším sa na to...chýba mi to celkom. Druhá vec je to, že som mala prácu, ale pred dvoma dňami som dala výpoveď...bolo to náročne na moju psychiku a jedine pozitívna vec bola to, že som tam našla super babu, dá sa to nazvať kamošku a zároveň super kolegyňku s ktorou sme v kontakte aj teraz a chodíme kávičkovať do Maxu ( ja kávu nepijem, ale tam je úžasná) a ešte, že tam v tom obchode robil aj Maťo Chirila, tak sme sa navzájom navštevovali a srandovali. Robi/l tam aj Šimon, však vravím ako za starých časov. Ďalšia vec je to, že som minulý víkend bola na ranči vo Svaríne za Mirkou K. po dlhých mesiacoch bolo fajn...viac ako fajn. Spoznala som troch nových ľudí. Jedného, ktorý je Mirkinmu srdcu momentálne najmilší Jerry, ale pre mňa bude Bart i ked to asi nemá rád. Trošku asi o ňom...mám z neho veľmi dobrý pocit, strašne milý, vtipný, vychovaný, slušný no jednoducho čakala som všeličo, ale toto ma prekvapilo a veľmi príjemne. Ma to aj poučilo, že by som nemala niektorých ľudí hádzať do jedného vreca. Samozrejem výnimky vždy budu, ale "Bart" tam nepatrí. A neppatrí tam ešte jeden čo som spoznala a to sa volá Gabko, ako mi MIrka povedala, tiež to nemál a ani nemá ľahke, a viem, že ľútosť by mu nepomohla, ale je strašne zlatunky, má 21 ale vypadá vážne na 12. Fakt títo dvaja su fajn. No a tretí človek sa volá Tomáš a robí neviem či presne je to čo robí, ale mne povedal, že údržbára. Kludas, komunikatívny a čo ma teší bolo, že sa nebal mojho povestneho pohľadu alias mám všetkých v paži. Tak víkend bol úžasný. Mirke som pomohla a sme aj pokecali, lepšie povedane Mirka kecala a mi to prišlo ako za starých časov, len na inom mieste. Jednoducho bolo fajn. Hádam sa to niekedy zopakuje :-). No a čo sa ešte stalo...hm, hm, hm...asi ani nič, len rodinne veci a to sem nepatrí o tom vedia, len najbližší...tak celkom fajn...ja ešte napíšem ak ma niečo napadne. Tak zatím tschuss

1 komentář:

Mirka Katuscakova řekl(a)...

ahoj hornikus...dik, ze si bola :-)bola to pecka a to s jerrym :-) tak teraz to uz vedia asi vsetci :-) alebo aspon ti, ktori citaju tvoj blog a posunu to dalej...len zopar veci sa zmenilo...ale o tom ti napisem alebo poviem osobne...a je to mile, co si o nom napisala ;-) precitam mu to...mam ta rada